Samsung UE40D7000LS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE40D7000LS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans 1953 10-06-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Prachtige designe TV, zeer eenvoudig te bedienen, super scherp beeld, PC (muziek en foto's) werkt perfect draadloos.
Geluids kwaliteit TV = goed/redelijk, radio = pet.
Duurzaamheid moet de tijd leren, maar heb 2 jaar garantie.
Zie mijn 2 vragen.
mvg., Hans.

JB1717 23-05-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Maandag deze tv gekocht bij Saturn in Zaandam waar het € 200,- voordeliger was dan in Heerhugowaard. Gekocht mede op basis van de reviews van Kieskeurig.

Mooi beeld en mooie vormgeving en alle apparaten simpel aan te sluiten. Bij de Wii een verloopstekker gebruikt tulp/scart anders werkt het niet. Ook draadloos internet snel en simpel aangemeld. Wel jammer dat er geen papieren handleiding bij zit en je via de tv moet kijken maar dat zal voor een ander misschien wel goed zijn. Minpunt is het korte netsnoer voor de stroom. Ook 3D mogelijkheden en 2 gratis brillen die simpel te connecten zijn. Nog een hoop functies testen en proberen maar nu na 10 jaar 50mhz Matchline tv te hebben gehad een verademing.

Tip de prijzen hier bij Kieskeurig prima maar check dus ook b.v. Saturn. En het zijn zelfstandige winkels en bij iets oudere modellen kan er ook onderling prijsverschil zijn. Zaandam/Heerhugowaard scheelde aanzienlijk. Wij hadden geluk dat we in HHW keken en later besloten in Zaandam te kopen 4 dagen later.

hamsteractie 29-03-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

-Geluid: tja, wat verwacht je van zo'n "klankkast"?
-Beeld: diepe kleuren, geweldig contrast, wel lichte clouding in de hoeken als het beeld donker/zwart is.
-Mogelijkheden: ruim voldoende connectiemogelijkheden, internet is leuk (maar niet meer dan dat)
-Gebruiksgemak: aan de tiptoetsafstandsbediening moet ik nog wel even wennen, toetsenlayout is prima
-Vormgeving: een plaatje :)
-Duurzaamheid: ik dacht even "dit is niet goed", gisteren ging ie om de haverklap uit zichzelf uit. Een kleine Google-actie leverde op dat het wisselen van Samsung EPG naar Rovi de boosdoener is. De (blijkbaar) grote hoeveelheid data die Rovi ophaalt, zorgt ervoor dat de watchdog van de TV de TV uitzet (je moet er maar op komen...). Kortom: niet aan de Rovi EPG komen. @Samsung: doe 'ns oplossen!
Teruggezet naar Samsung EPG lost dit probleem op.
Verder moet de duurzaamheid maar gaan blijken de komende tijd.

Deze TV kan ik wel aanraden.

bartkrol 19-02-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Prachtige televisie, perfect beeld, zelfs met digitenne
Aansluitingen van home cinemaset zit wat los
Heeft 2 scart aansluitingen is handig voor de harddisk recorder

Smart TV app vallen wat tegen, geen uitzending gemist bijvoorbeeld.
Draadloos verbinden met computer netwerk gaat prima, maar dan kun je geen HD films via Pathe ontvangen

3 D ziet er aardig uit maar in praktijk gebruik je dat eigenlijk niet

Gerrit Wissink 03-02-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Gisteren gekocht en aansluiting was redelijk eenvoudig.
Beeldkwaliteit is enorm en de bediening is een verademing vergeleken bij sommige gecompliceerde afstandsbedieningen. Geluid kan beter maar verder helemaal tevreden!

Henk1944 31-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Ik heb de tv nu bijna 3 maanden in bezit, prachtig toestel, schitterende HD beelden, wat internet betreft kun je nuttige apps downloaden. 3D is leuk, maar meer ook niet. Waar ik wel over val is de kwaliteit. Het toestel is nu al in reparatie, het aan/uit machanisme stond te tikken en was niet meer aan te krijgen. Dat verwacht je toch niet van een top tv. daarom krijgt de duurzaamheid van mij een 3.

dinant88 30-12-2012

we hebben ook deze prachtige tv nu een jaar, we hebben er goede schrik van. maar na avondje tv kijken valt tv uit en begint aan/uit mechanisme te tikken. en kan je er niks meer mee! morgen bellen naar winkel en hopelijk word het snel verholpen door samsung..

Boos62 21-08-2012

Wij hebben deze tv nu een jaar en ook nu hetzelfde probleem. Spontaan uitslaan en ook niet meer aan te krijgen. Hebben het van de stroom moeten halen, werden gek van het getik. Het probleem blijkt bij Samsung bekend te zijn, na gebeld te worden door Samsung (na 2 dagen) te horen gekregen dat het onderdeel besteld moet worden (gaat 3 a 4 dagen duren). Houden er maar rekening mee dat het over een week weer speelt. Jammer van Samsung, als je de kwaal weet zorg dan dat ze het onderdeel in huis hebben. Komt de service ten goede. Helaas deze keer niet en krijgt van mij een dikke 2..................

auquardente 25-04-2012

Het aan/uit tikken is een Samsung kwaaltje komt wel meer voor ook bij oudere lcd modellen komt dit ook voor,dit had Samsung bij de produktie van nieuwe modellen allang moeten oplossen.Maar ja je wilt goedkoop produceren en verkopen en dan teld elke euro.

bjb74 18-01-2012
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Net twee dagen in bezit. top toestel. Strak design en erg scherp beeld in combinatie met digitale tv van ziggo. jammer geen ambilight maar dat maakt scherpe beeld goed. 3d effect is ook te merken bij 2 d uitzendingen. Veel keuze uit apps via smart tv en werkt snel. Via wifi gekoppeld aan mijn nas maakt opslag capaciteit oneindig met muziek, foto's en video's. Tv sorteert automatisch bestanden van foto's en muziek. Hoge prijs meer dan waard. de 8000 heeft alleen nog mooier design maar is extra geld niet waard voor mij.

eskimo25 17-12-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

schitterend beeld prima geluid. In vergelijking met de oude led tv is dit geluid een verademing. Ongekende mogelijkden dmv wifi. In combinatie gekocht met HT-d5200 smart home entertainment system van samsung. deze combinatie is een aanrader voor iemand die van goede kwaliteit houdt.

marc1766 14-11-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Prachtig beeld, netwerk aansluiting en mogelijkheid om te twitteren, of youtube te bekijken en ga zo maar door.Voordeel van internet is dat je gemakkelijk evt firmware updates kunt binnen halen.
Hadden voorheen een plasma tv 200 Hz maar deze samsung geeft vele malen beter beeld.
Geluid vind ik goed te noemen, qua specs is deze exact hetzelfde al zijn grotere broertje de UE8000
Minpunt vind ik dat Wifi niet wil werken bij mij, heb alle mogelijkheden geprobeerd zelfs wifi easy setup wat eigenlijk kinderspel hoort te zijn wil niet lukken, hebben het nu bedraad en dat geeft geen problemen.

Tjendol 06-09-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Een perfect apparaat is dit!! Het desing is mooi en strak afgewerkt. Ook de doorzichte lijst maakt het helemaal af. Ik heb deze tv gekocht met een beugel van Vogel (THIN 305) Deze beugel zorgt dat de tv super strak tegen de muur hangt.

maurits002 11-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Erg mooi toestel met een top design.
Wij hebben het toestel sinds mei in bezit en genieten er elke dag van. Nu zijn wij overgestapt van een 72cm beeldbuis naar dit toestel en dat kun je wel merken. Het beeld is mooi scherp, en vloeiend. Je kunt veel zaken instellen ook mbt tot het energieverbruik. Smart TV is geweldig, leuke toepassingen zoals Youtube, buienrader, vimeo en veel meer.

De mogelijkheden mbt het afspelen van mediaformaten (muziek, foto en film) is indrukwekkend. Tijdens de aankoop werd mij bijna een AC-Ryan aangesmeerd echter ben ik blij dat ik dat niet heb gedaan. Hup, via de USB een HDD eraan en kijken maar! Het geluid laat ik via de optische uitgang naar een Marantz 1501 lopen en dat gaat gewoon 5.1/DTS/etc..

Enige kleine minpuntjes zijn volgend:
- Zoals Frederic hieronder beschreef kun je het HDMI audio signaal van bijvoorbeeld de BluRay/DVD niet via de optische uitgang van de TV laten lopen met behoud van audioformaat. Je kan alleen 2.1 doorsturen HDMI -> Optisch. Gemiste kans aangezien ik nu lipsynch in moet stellen bij elke film. Als je het door kunt sturen heb je vaak geen lipsynch nodig omdat het beeld/geluid dan altijd gelijk loopt.
- Je kunt geen MKV en andere bestanden via LAN/Wifi kijken. Het schijnt wel via allshare mogelijk te zijn maar dan moet de PC ook aanstaan. Ik had speciaal een NAS gekocht hiervoor maar die gebruik ik nu maar als backup. Dan maar via een HDD, werkt ook prima.

Al met al een aanradertje!!

Frederic92 09-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Perfect beeld, veel mogelijkheden, het geluid uit de tv is voor een platte tv zeer goed vind ik, enige groote minpunt vind ik dat zowel via de hdmi arc als de optische uitgang op de tv geen 5.1 surround naar de home cinema gestuurd wordt maar maar 2.1 suround, al staat er in de handleiding en op de doos dat deze tv dat wel zou moeten ondersteunen. hopelijk lost samsung dit op met een software update, dan krijgen ze over de gehele lijn een 10 van mij ofwel doe ik iets verkeerd, in dit geval, als iemand weet hoe ik dit kan oplossen, laat maar weten.

Verder heb ik deze tv gekocht bij discount online, zeer scherpe prijs gekregen, zeer vriendelijke mensen die je gemakkelijk kan bereiken.

MrDj 08-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Sinds een paar dagen de trotse eigenaar van dit toestel. Niet alleen qua vormgeving een topper, maar ook als het om de inhoud gaat. De scherpte van het beeld is door de 800 hz echt opvallend te noemen. Zelfs het analoge signaal ziet er op deze tv nog prima uit. Verder zijn de mogelijkheden van het toestel enorm uitgebreid.
Klein minpuntje is misschien het geluid uit de tv zelf. Iets dat bij bijna elke platte tv een uitdaging blijft. Aansluiten op een externe geluidsbron verhelpt dit direct. Al is dat bij wat verouderde apparatuur nog wel een uitdaging.

Conclusie : zeer veel waar voor je geld!

Ocram _B 08-08-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Geweldig apparaat, qua vormgeving, qua mogelijkheden, maar vooral vanwege het beeld. Haarscherp! Aangeschaft icm met een Samsung home cinema set om echt top kwaliteit geluid te hebben (en fijn 1 afstandsbediening).

Wilde eerst de UE40D6500 aanschaffen, maar deze heeft gewoonweg een nog scherpere contrast/helder beeld.

frbro 29-07-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Wat een geweldig apparaat. Super mooi beeld en het geluid viel mij ook 100% mee. Als leek kon ik het vrij gemakkelijk installeren en wat een mogelijkheden. Ook 3D geweldig. kortom ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb!

Jaap1974 15-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Afgelopen week gekocht bij Mediamarkt inclusief Vogel's wandsteun. Heb deze tv gekocht vanwege de zeer dunne rand.

Ophangen/installeren is zeer eenvoudig, configureren dmv het menu is tevens simpel. TV kan zowel wireless als wired aan het netwerk worden gehangen.

De beeldkwaliteit is erg goed, alsof de serie/film zich in je eigen woonkamer afspeelt zo scherp.
Het geluid is goed voor wat je kan verwachten van een dergelijk toestel. Natuurlijk is het een pré om een surround set aan te sluiten.

De Smart TV (hub) mogelijkheden zijn leuk maar staan qua techniek/functionaliteit nog in de kinderschoenen.
Zo is het bijvoorbeeld niet mogelijk in te loggen op de Youtube app. (of ik doe iets verkeerd)

Via de Allshare functie is het mogelijk om data te streamen vanaf je NAS/Server. Dit lukt niet met alle formats, MKV, MOV is niet mogelijk. MKV lukt alleen door te renamen naar AVI. WMV lukt qua beeld maar bijbehorend geluid is niet gelukt (melding geen juiste audio codec).

Conclusie, een erg mooie tv met veel mogelijkheden. Ik verwacht dat Samsung in komende firmware versies meer functionaliteit zal toevoegen.

SAS LeeRoy 14-06-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Prachtige Tv!! ik bedank me pa die hem heeft aangeschaft! (op mijn advies haha xD) voor 1200euro bij de mediamarkt in almere (inclusief 2 brillen en 50euro huur tegoed)
3D werkt heel makkelijk en ziet er top uit! ps3/ xbox360 bezitter en gamen wil ik niet meer op mijn tv nadat ik me spul op deze tv heb gezien (samsung lcd 81cm)

Voordat je start met deze tv eerst updaten!! daarna hdtv van cai erop gezet en nooit enige lag of haperingen gezien! Deze tv is echte en must have als je 3d wilt kijken!

Het ideale van deze tv is de wifi die ingebouwd zit, en direct met internet browser op youtube kan etc. dit gaat moeilijk qua typen met afstandsbediening (ouwe nokia sms stijl). Daarna een legale app gedownload op iphone en werkt allemaal heel makkelijk en handig

21Ray 06-10-2011

Dag Sas Leeroy,

Was dit een actie? Of hebben jullie deze prijs goed uit onderhandeld? Omdat hij overal nog voor €1495 staat.
En weet je toevallig de naam van de verkoper nog? Dan ga ik hem meteen bellen of hij er eentje met deze features wil reserveren. Ik hoor graag van je...

Ray

brambru 12-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Ik heb deze TV nu bijna een week en hij bevalt prima, prachtig mooi beeld zo ook met 3D, gebruik mijn PS3 voor het afspelen van 3D films en Games en het ziet er top uit ben zeer tevreden met deze tv.
Geluid is goed maar met film kijken of Gamen gaat toch de homecinema set aan.

Zo ook die kleine rand van de tv, met het kijken van 3D is juist die kleine rand van een paar mm ideaal je hebt optimaal beeld.

en dan de 3D-Bril die maakt verbinding via bluetooth een veel sterker en beter signaal dan infrarood het stoort gewoon niet. wel kijken als je er een bril bij besteld dat deze ook bluetooth heeft.

ik zal er nog heel veel plezier van hebben.

een goede aanrader. heb voordat ik de tv kocht ook goed rond gekeken wat er zo aan andre merken was maar ik kwam toch bij deze uit.

R-023 05-04-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Zeer mooie tv, ben er erg blij mee, enige nadeelwas, bij de winkel waar ik deze gekocht heb was men niet op de hoogte van het fijt dat er bij deze TV slechts een paar brillen werken op de 3d functie.
Dit zegt mischien ook iets over hoe goed ik zelf mijn huiswerk gedaan heb, maar wil iemand voor de zelfde fout behoeden.

kort om ik ben over de tv zeer te vreden, en is echt een aanrader, MAAR LET DUS OP WELKE BRIL JE EXTRA KOOPT:

stukje uit de manual Blz,161

3D
Met deze fantastische nieuwe functie kunt u 3D-inhoud bekijken. Om optimaal
van deze functie te kunnen genieten, moet u voor het bekijken van 3D-video een
Samsung 3D Active-bril (SSG-3100GB, SSG-3300GR, SSG-3300CR, SSG-
3700CR) aanschaffen.

Sybb 27-03-2011
Geschreven voor: Samsung UE40D7000LS

Fraai toestel. Betreft het design echt een plaatje, het toestel is vrijwel "borderless" (randloos) en hangt er strak aan de muur met de eigen Samsung muurbeugel. Het ziet er strakker uit dan een schilderij aan de muur. De contrast ratio lijkt ook prima in orde een stuk hoger dan zijn voorganger die ik ernaast stond (UE40C7700). Op beide modellen stond dezelfde film te draaien met de zelfde instellingen (film-modus) en dat zag er erg goed uit. Kleuren komen in het scherm echt tot leven. Verder ook weinig last van spiegeling wat wel anders was met mijn voorganger.

De mogelijkheden zijn ook bijna eindeloos, vrij browsen op je televisie, een filmpje streamen vanaf je desktop of wat filmpjes online kijken. Ook het instellen van een account gaat simpel en makkelijk voor wat internet functies. Menustructuur van de televisie is hetzelfde als bij de voorgangers B/C serie maar ziet er alleen grafisch er een beetje strakker uit. Betreft het geluid kan ik melden dat het niet slecht is je kan er best gewoon een tijdje naar luisteren maar over mijn speakers afspelen heeft gewoon de voorkeur omdat het geluid dan wat voller is.

Kortom een echte aanrader op dit moment!